• Dostawy są realizowane w ciągu 1 – 2 dni roboczych. W soboty, niedziele oraz święta Galeria nie obsługuje zamówień, a dni te nie są wliczane do czasu realizacji przesyłki.
     
  • Zamówienie jest wysyłane w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie – w przypadku płatności przelewem lub płatności online. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze zamówienie jest realizowane tego samego dnia (zamówienia przyjęte do godziny 13.00) lub dnia następnego (zamówienia przyjęte po godz. 13.00).
     
  • Składając zamówienie, można wybrać datę wysyłki zamówienia (dni robocze). W taki wypadku prosimy o podanie daty wysyłki zamówienia w komentarzach do zamówienia. Niestety nie ma możliwości wyboru dostawy zamówienia do adresata na konkretny dzień. Takiej usługi nie gwarantuje firma kurierska ani Poczta Polska. 
     
  • Przesyłki na terenie kraju realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej (UPS lub DPD). 
     
  • W przypadku składania zamówień na szkło artystyczne przysyłki są wysyłane wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, co jest uwarunkowane bezpieczeństwem dostarczanych paczek do naszych klientów. 
     
  • Każdy talerz czy paterę pakujemy indywidualnie w folię bąbelkową. Karton jest zabezpieczany wypełniaczem ze wszystkich stron. 
  • Galeria ponosi ryzyko i koszty związane z uszkodzeniem towaru w czasie transportu. Nie obciążamy klienta jakimikolwiek kosztami z tytułu stłuczki. Galeria odpowiada za przesyłkę do momentu kiedy klient odbierze ją od kuriera. 
  • Należy jednak pamiętać, aby sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera. W razie uszkodzenia kurier musi spisać protokół szkody. 
     
  • W momencie wysłania przesyłki otrzymacie Państwo wiadomość e-mail zawierającą numer listu przewozowego. Kurierzy dostarczają przesyłki zazwyczaj w godzinach 8.00 – do końca dnia roboczego. Jeśli nie zastaną Państwa pod wskazanym adresem, pozostawią awizo z informacją o możliwym sposobie ponownego przekazania przesyłki. Kurier dostarczający przesyłkę posiada Państwa numer telefonu (jeśli został on podany podczas składania zamówienia), lecz nie ma obowiązku informowania o konkretnej godzinie dostawy. 
     
  • Pozostałe towary dostarczamy Pocztą Polską lub firmą kurierską – w zależności od wyboru klienta. Istnieje również możliwość osobistego odbioru towaru na terenie miasta Poznań. 


Opłaty za przesyłki – zamówienia do 400 zł: 

  • Opłata za przesyłkę na terenie Polski do 30 kg, realizowaną za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi 17,22 zł. 
  • Opłata za przesyłkę na terenie Polski, realizowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej wynosi 9,23 zł. 
  • Przy zamówieniu powyżej 400 zł koszty przesyłki pokrywa Galeria Galaktyka Wnętrz. 
  • Koszty przesyłek powyżej 30 kg lub poza granicami Polski są ustalane indywidualnie. 

 

  • Do każdego zamówienia standardowo dołączamy paragon. Jeżeli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT prosimy o zaznaczenie tej informacji w komentarzu do zamówienia.
    Istnieje również możliwość wysłania paragonu lub faktury na adres inny niż adres dostawy towaru. 

 

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

  • Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
  • Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
    (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).