- Dostawy są realizowane w ciągu 1 – 2 dni roboczych. W soboty, niedziele oraz święta Galeria nie obsługuje zamówień, a dni te nie są wliczane do czasu realizacji przesyłki.
- Zamówienie jest wysyłane w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie – w przypadku płatności przelewem lub płatności online. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze zamówienie jest realizowane tego samego dnia (zamówienia przyjęte do godziny 13.00) lub dnia następnego (zamówienia przyjęte po godz. 13.00).
- Składając zamówienie, można wybrać datę wysyłki zamówienia (dni robocze). W taki wypadku prosimy o podanie daty wysyłki zamówienia w komentarzach do zamówienia. Niestety nie ma możliwości wyboru dostawy zamówienia do adresata na konkretny dzień. Takiej usługi nie gwarantuje firma kurierska ani Poczta Polska.
- Przesyłki na terenie kraju realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej (UPS lub DPD).
- W przypadku składania zamówień na szkło artystyczne przysyłki są wysyłane wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, co jest uwarunkowane bezpieczeństwem dostarczanych paczek do naszych klientów.
- Każdy talerz czy paterę pakujemy indywidualnie w folię bąbelkową. Karton jest zabezpieczany wypełniaczem ze wszystkich stron.
- Galeria ponosi ryzyko i koszty związane z uszkodzeniem towaru w czasie transportu. Nie obciążamy klienta jakimikolwiek kosztami z tytułu stłuczki. Galeria odpowiada za przesyłkę do momentu kiedy klient odbierze ją od kuriera.
- Należy jednak pamiętać, aby sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera. W razie uszkodzenia kurier musi spisać protokół szkody.
- W momencie wysłania przesyłki otrzymacie Państwo wiadomość e-mail zawierającą numer listu przewozowego. Kurierzy dostarczają przesyłki zazwyczaj w godzinach 8.00 – do końca dnia roboczego. Jeśli nie zastaną Państwa pod wskazanym adresem, pozostawią awizo z informacją o możliwym sposobie ponownego przekazania przesyłki. Kurier dostarczający przesyłkę posiada Państwa numer telefonu (jeśli został on podany podczas składania zamówienia), lecz nie ma obowiązku informowania o konkretnej godzinie dostawy.
- Pozostałe towary dostarczamy Pocztą Polską lub firmą kurierską – w zależności od wyboru klienta. Istnieje również możliwość osobistego odbioru towaru na terenie miasta Poznań.
Opłaty za przesyłki – zamówienia do 400 zł:
- Opłata za przesyłkę na terenie Polski do 30 kg, realizowaną za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi 17,22 zł.
- Opłata za przesyłkę na terenie Polski, realizowaną za pośrednictwem Poczty Polskiej wynosi 9,23 zł.
- Przy zamówieniu powyżej 400 zł koszty przesyłki pokrywa Galeria Galaktyka Wnętrz.
- Koszty przesyłek powyżej 30 kg lub poza granicami Polski są ustalane indywidualnie.
- Do każdego zamówienia standardowo dołączamy paragon. Jeżeli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT prosimy o zaznaczenie tej informacji w komentarzu do zamówienia.
Istnieje również możliwość wysłania paragonu lub faktury na adres inny niż adres dostawy towaru.
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
- Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
- Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
(podając numer zamówienia oraz swój e-mail).